Friday, April 4, 2008

Cateva lucruri despre mine...!?

Pai...ma numesc Alin Ionita, sunt din Calarasi, nascut la 25.mai.1990, sunt in zodia gemeni, sunt clasa a 11-a in liceul Danubius din Calarasi la Jurnalism unde sunt cameraman. Hobby-urile mele sunt Counter Strike-ul, Photoshop-ul si cel mai iubit lucru este Rapid :X:X. Sa le luam pe rand acum...: Joc counter strike de aproximatix 7 ani, dar cu intreruperi mari, jucam la inceput pe la sali de internet, si de aproximatix 6 luni joc non-stop si am un skill destul de mare zic eu...:-".In PhotoShop lucrez de aproximativ 3 luni, l-am invatat cat de cat, ma descurc in el, ma fascinat acest program cand am inceput sa lucrez in el deoarece are multe lucruri interesante. Rapid... Am Rapid-ul in inima de cand m-am nascut, deci pot sa spun ca m-am nascut rapidist, am fost la cateva meciuri in Giulesti, si pot sa va spun ca este una din cele mai frumoase galerii din Romania, la 7 ani am fost pentru prima data pe Giulesti, are un farmec aparte care te cucereste.Cam atat despre mine, o sa pun in alte posturi o scurta istorie a fiecarui dintre aceste hobby-uri.

No comments: